100219

When you try your best but you don't succeed!
Är så jävla ledsen! Kände att jag vill bryta av min stav efter målgång, ville bara springa därifrån av ilska, damp och för att allt är bara skit. Tårarna bara rann från mina ögon och jag kände att jag vill sluta med min sport för det är inge kul längre. Jag LIDER av motgångar, hela jävla tiden, det är ALLTID något fel och det är ORÄTTVIST! Varför ska allt hända mig???  Sen över ett år tillbaka, kan inte allt bara bli bra?!!!! Gaaah, blir tokig! Det är så himla fusk att alla mina kompisar får må bra och träna och tävla precis som normalt och själv ska jag ha det skit, allt är skit! Orkar inte med det här längre. Snälla hjälp mig? nån? orkar inte mer! vill bara att allt ska vara bra! :/

(skitidrott)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0