100206

Nu sitter jag hemma i soffan i borlänge och kollar på OS-klassiker. Mer orkar jag inte göra. Det sliter så enormt på kroppen efter att ha tävlat så jag orkar inte göra något. Tävlingen gick hyfsat bra, jag vågade inte åka fortare än vad jag gjorde pga att det kändes konstigt vid luftrören, det var den konstiga känsla som kom och den kommer lite när som helst vilket jag tycker är lite läskigt. Just nu bryr jag mig inte så mkt om resultaten, mina konkurenter träna mycket mer än vad jag gör. Min träning kronglar bara hela tiden så jag hoppas verkligen att allt känns bra till sommaren och våren så jag kan börja träna normalt, bara träna och träna!

Igår var en riktigt trevlig kväll, jag och Julia var på hockey, leksand-mora. Och det var faktiskt riktigt spännande. Leksand vann på straffar. Det enda jobbiga var att vi stod inte så långt från en man som slog på en trumma typ under hela tiden. Så man fick typ huvudvärk och varje slag han slog kändes i bröstet, snacka om att han förstörde stämningen för mig och jag betalade hela 120kr för att höra på den där trumman. Dom stunderna han inte slog kunde man iaf koncentrera sig och då var det riktigt kul! Men det roligaste med hockey måste nog vara alla killar som är där, haha, hockeykillar som man bara dreglar efter, som har muskler, kan de bli så mycket bättre?! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0