100204

Jag kan knappt sitta still, jag vill shoppa vår- och sommarkläder. Det här går inte, jag står inte ut längre, vill att alla kläder i hm katalogen ska komma in i butiken nu. Rean ska bort för jag hatar rean, jag vill ha vår!<3
Men eftersom att jag kommer att resa ganska mycket på sistonen kommer tiden gå så snabbt och snart kommer alla kläder till butiken för då är det vår :)

Igår var första gången jag åt kladdkaka med vaniljvisp, det var annorlunda men gott :) Känner mig riktigt sockersugen nu och vill ha choklad, men jag har inge hemma om jag inte bakar ihop något.





blommigt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis den kjolen har jag också Kikat ut!! x)<3

2010-02-04 @ 17:42:05
Postat av: Jenny

Förra var från mig ;)

2010-02-04 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0