10.04.11

Min långa skidtur på skaren blev inte så lång då jag efter 20min lyckades bryta staven. Så det vara bara att åka hem och springa istället. Har typ redan börjat tröttna på att springa :(

Sen har jag hunnit med att övningskört och jag kan säga att jag inte är så bra, hehe. Jag och mina föräldrar, (mest pappa) kommer inte så bra överens när jag kör.

Sen var vi förbi i min mormors sommarstuga idag och när jag öppna hennes gaderob hittade jag en blå fjällrävenjacka som jag genast tog utan att hon vet om det :P Men jag har mer nytta av en sån jacka än vad hon har.

Annars har jag suttit ute på altanen och softat. Mina föräldrar var otroligt dyga då pga en sak :P Jag har även fixat lena fossingar :)

Sen på kvällen blev det att åka med tåget till Mora och nu sitter jag här i min lägenhet och inte gör så mycket. Längtar tills imon då man får träffa massa kompisar :D

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0