10.04.10

Till den som undrade så har jag piercing i naveln och jag tycker det är väldans tråkigt att den aldrig läcker.

Nu till igår kväll då vi hade kalas för pappa. Det var kanske ca 25 personer här och jag kände mig trött hela kvällen, höll på att somna, men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag var uppe sent kvällen innan.

Jag kanske ska jobba snart sen blir det också träning :) fast jag känner mig inte alls sugen på att ut och springa på gator. Antigen vill jag att snö ska smälta så man kan träna i skogen elller så vill jag kunna åka skidor. Inatt ska det nog bli kallt och då blir det en skaretur på skidorna imon bitti :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0