ny design av blogg!

Titta, min blogg har nytt utseende, sååå coolt! Ett stort tack till Carro som hjälpt mig att fixa den :) även om den kan bli lite bättre så känns den iallafall lite mer inne. Så jag har tänkt att börja blogga ingen, senaste inlägget var ju när skolan börja och det var ganska länge sen, det har ju hänt så mycket sen dess,
Orieterings säsongen har ju till exempel slutat. Vilket känns ganska skönt för jag klarar inte av att träna orientering året runt. Jag tröttnar liksom och det är ju inte så kul att börja nästa säsong med att känna att allt är tråkigt. Jag ska känna att det ska lockas och ska bli jättekul för då blir också resultaten bättre. Så springskorna får vila och isället blir det pjäxor och skidor av den mesta träningen.

Idag har jag vart med Caroline nästan hela dagen, har inte träffat henne på jättelänge så det var kul! 
Sen på kvällen blev det intervall träning med klubben, det börjar kännas bra i kroppen för en gång skull. Jag tror medicinen hjälper och jag är så himla glad att jag bestämmde mig för att ta blodprov för annars hade nog jag aldrig fått reda på min blodbrist och då hade det bara blivit sämre och sämre av träningen och så ska det ju inte vara. Så snart ska jag vara tillbaka till normalnivå, jag måste verkligen komma tillbaka som fort som möjligt och komma iform eftersom skidorna drar igång!  

Nu pallar jag inge mer skrivade för dagen... hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter bra Lisa :) Satsa på skidorna i vinter och kom tillbaka mer laddad än någonsin!



Pussss<3

2009-10-27 @ 21:15:10
URL: http://jennyochsara.blogg.se/
Postat av: Ingrid

snygg den blev (;

2009-10-27 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0