mitt hår

Gud vad jag ibland saknar mitt hår som jag klippte av. Jag gillade när det var lite halv slitet och inte helt perfekt, busigt tycker jag det ska vara. Nu stör jag mig lite på att luggen är kort men det växer ut snart som tur är.

Jag komma att tänka på en sak helt plötsligt sådär. Det var att för ca två år sen så sa två skidkompisar att jag likna Blake Lively, ni vet hon som spelar Serena i gossip girl. Jag tycker det var mycket snällt sagt men jag höll inte med. Tänk om det mer vore sant, att jag likna henne. Hon ser ju faktiskt riktigt bra ut! Jag gillar den skådespelaren, dels för att hon är blond, blåögd och typ lika lång som mig, haha! Men annars är vi nog inte så lika :/

Nyss var det den här reklamen med två svarttecknade ritade människor. Eller en är ju mer en sträckgubbe. Men iallafall så spelades take on me till reklamen. Jag har nog gillar den låten så länge jag kan minnas och jag lär nog inte tröttna på ett tag. Nu började idol igen så jag lär nog titta.

Pusshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0