Lördag eftermiddag

Det var så himla härligt att träna på morgonen, 1.45 blev det. Skulle tänka mig att träna mer idag men så blir det inte. Det är snart mörkt och jag ser ingen idé att köra rullskidor då. Efter träningen blev det mat och lite snack. Det börjades prata om tävlignar nästa säsongen och gu vad jag redan längtar men först är det ju vinter och alla roliga tävlingar och resor. Det känns som om vintern kommer att gå snabbt och det är både bra och dåligt.
Jag körde iallafall hem från träningen, inte hela vägen men ändå. Jag kan verkligen inte slappna av men man lär sig säkert med tiden.

Nu hade jag tänkt att läsa lite i min bok, pojken som kallades det, har bara läst 40sidor och den ska vara utläst till veckan. Men jag var så smart av mig och valde en kort bok för jag orkar inte lägga ner så mycket tid på kvällarna till att läsa.

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0