En vecka till Snöläger!

Gu va kul det var att gymma! iallafall om man aldrig är på gymmet.
När jag var på gymmet börja jag att tänka på dom här löpbanden. Vem går liksom till ett gym och springer på löpband? En del kanske tycker det är riktigt bra att springa på dem tex på vinter för att det är kallt ute. Men va tusan, lite kyla skadar ju inte. Det kan ju bara vara klena och lite lata människor som gör det. Dels tar det så mycket på psyket, hur kul är det att springa på ett och samma ställe i typ 30 minuter, tiden går ju så segt... Förlåt till er som går till gymmet och springer på löpband. Men jag tror inte att man kommer att bli bra träna för att göra det. Träning krävs variation, olika ställen att springa på och olika belastingar. (jag lär mig mycket i mora) men jag är ju så galet intresserad av idrottlära, kost och hälsa. Det är så kul!

Jag vill inte sitta här hemma ikväll, jag vill göra nåt kul. Men det känns som om det aldrig händer nå kul i borlänge :( inte ikväll iallafall. Jaja, jag får nog stå ut helgen här hemma. Sen drar jag till mora på söndag och kommer inte hem förens om en och en halv vecka, vi åker ju nämligen till bruksvallarna nästa fredag på träningsläger vilket ska bli superduperskojigt! :) och när jag kommer hem så är jag bara hemma över natten för sen drar jag och mamma till stockholm och ska träffa kompisar och så sover vi där två nätter tror jag. Shopping och massa skoj ska det bli där

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0