jag vet inte vad jag ska skriva...

Nu har jag ätit frukost, det blev gröt som alltid. Jag älskar verkligen gröt och det är jag glad för därför en idrottare som tränar mycket bör helst äta det. En del hatar det och äter det för att dom känner att dom måste men jag har som sagt inga problem.
Jag har också hunnit med att fixa mig. Ska snart ta bussen till kupolen och fika med kompisar. Efter det åker jag vidare till sjukhuset där jag ska vaccinera mig och ta lite mer blodprover. Jag börjar snart komma över min sjukhusskräck och rädsla mot att ta sprutor eftersom det känns som om jag gjort det massa gånger i höst.
Efter det ska jag åka vidare till frisören och klippa mig. Jag ska bara klippa topparna eftersom att jag gillar mitt hår ganska mycket som det är. Men lite skillnad ska det ändå bli för annars känns det onördigt att åka till frisören.

Nu ska jag snart ta och äta (igen)! 

LL 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0