Hemma från bruks!

Igår kom jag hem från bruksvallarna. Och anledningen till att jag inte hunnit skriva är för att jag har haft fullt upp hela tiden. Mellan en del passa och ofta på kvällen spelade vi halo, det är hur kul som helst! Annars har vi ibland pluggat lite och sovit och ätit, så jag har nästa inte varit inne på datorn så mycket. Men jag kan iallafall säga att lägret var bäst! det har varit så kul att man äntligen fått åka skidor. Och jag är så glad att jag är skidåkare som får uppleva sånna här underbara turer på fjällen som många andra inte får, så börja med skidor om ni vill uppleva nåt!



Titta bara på den här bilden, hur härligt som helst!
Man var högt över bruksvallarna och så såg man andra berg sticka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0