hejsvejs!

Dagen har gått fort idag. Skolan var tråkig som vanligt och efter då åkte vi till grönklitt och åkte skidor i negerspår, ja spåren var alldeles bruna och barriga så det var inte ens kul och slingan var lite över 1km. Så det blev en massa stafetter istället som var mycket roligare.

Jag känner att jag har noll koll på skolan just nu eftersom att jag varit borta så mycket och har jag otur så har jag tre prov nästa vecka fast då ska vi ju till idre på läger, så jag kanske kommer få med mig proven vilket jag inte ser fram emot :(

Idag åkte också praon Linnéa hem, det var kul att ha en prao här, hon var grymt snäll och hon diska faktiskt lite, ett pluspoäng för det!

Nu sitter jag i soffa hos tjejerna i 22a, fast det är bara jag som sitter här. Några är på Julias rum och kollar på film. Men jag väntar på att filmen ska ta slut för då ska nog jag och Julia cykla till stan och kolla om det finns några biljetter kvar till new moon imon. Vill verkligen se den filmen nu för den verkar så grymt bra!

Kram / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0