demokrati, ideologier....

Har varit trött hela dagen. Så jag har legat ganska mycket framför tv och kollat på skidorna. Men jag har även hunnit med att gå/joggat i typ 45min, jobbat och varit på kupolen där jag köpte foundation från make up store och lite smycken.
Nu är det meningen att jag ska plugga för jag har ju ett helvetes boring prov på tisdag om demokrati och sånt där. Och det jobbigaste är att jag inte fattar nånting. Läraren kan förklara tusen gånger, kompisar kan också förklara tusen gånger men jag fattar ju ändå ingenting. jag önska jag var smart och hade allt så himla enkelt för mig men ikke, jag har otur. Vill inte ha det där provet för det kommer gå skit, känns det som. Så nu lyssnar jag på musik och tjockar i mig godis, känner mig så duktig, not!

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0