201109

Godmorgon!

Igår var en lång dag. Först gick vi till skolan där vi på första lektionen lyssna på nån gubbe som pratade om EU. Sen var jag bara på halva svenska för vi skulle ju vaccinera oss. När vi kom till sjukstugan satt jag där nervöst och väntade. När jag gick in för att ta min spruta bröt jag ihop innan jag ens tagit den. För egentligen ville jag inte ta den, jag var rädd för biverkningar och ville verkligen inte bli sjuk. Så jag gick ut igen, ringde min föräldrar och pratade med dom och efter cirka 40minuters väntan ingen så tog jag sprutan. Sofia var med som fick hålla mig i handen, tack Sofia! Jag känner mig lite feg men så här är jag. varför jag bestämmde mig för att ta sprutan var för jag verkligen vill åka till Rumänien i vinter och jag vill inte missa nå viktiga tävlingar för en sjukdom. Sen är det bästa att vara sjuk en eller två dagar istället för 2 veckor.

Tiden gick fort på eftermiddagen och jag kände inte av sprutan. Vi hade teori och jag orkade verkligen inte koncentrera mig på nåt så jag satt och måla isället. Efter teorins slut cykla jag och frida till dollar store och öb och handlade lite julpynt, så nu är lägenheten pyntad.
Vi åt och städa efter det sen tänkte vi sova men jag lyckades då inte somna så jag gick upp och kollade på paradise hotel sen kom anna och sofia och gjorde oss sällskap framför tvn. Sen kom julia, elsa och lovisa och så åt vi tårta. Sen kom förstårs några killar och stökade runt i vår lägenheten. Dom sprutade jättemycket hårspray och typ brottades.
Klockan blev så mycket så vi drog in till bion. Jag började redan då känna av sprutan, typiskt just nu när vi ska kolla på premiären av new moon. Jag lyckades ta mig igenom hela filmen, men jag satt och svettades, frös, skakade, kände mig illamående, hande ont lite i kroppen och hade nog feber. När filmen var slut cykla vi hem och sov. Jag har då inte sovit bra inatt och jag känner mig fortfarande inte bra. Jag sitter nu på tåget hem för jag orkade verkligen inte gå i skolan. Jag hoppas också febern går över snart för jag står inte ut att vara sjuk.

Det blev ett långt inlägg den här gången, hoppas ni orkade läsa!
Kan också tillägga att new moon var hur bra som helst! :D ni borde se den!

LL 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0