091128

Idag blev det en tidig morgon precis som dom andra. Det som stod på schemat för förmiddagens pass var tävling, långdistans. Innan kände jag mig inte alls motiverad och tyckte det skulle bli tråkigt och jobbigt att åka 8km. Men det var inte alls tråkigt, tvärtom, det var jättekul! Dels var det skare idag som gjorde att vi kunde gena och så kändes det som att det inte var lika mycket uppför idag som dom andra dagarna trots att vi åker på samma banor.
När vi kom tillbaka blev det lunch och sen gick jag och Anna till stadion och kolla på skidskyttetävlingen, det är typ europacup för sånna som inte platsar i det stora landslaget. Mina tremänning Ingela var med så det var ju den största anledning till att jag ville kolla. Det var också första gången jag kollade på en skidskyttetävling, annars ser man ju de bara på tv.
Nu sitter vi i soffan framför tv:n och antingen pluggar eller är inne på datorn.
Kl 17 blir det en tidig middag för att vi ska tävla kvällssprint kl 18.30. Det ska faktiskt bli riktigt kul. Det är ju så mysigt eftersom det är så mörkt och så är det ju riktigt kort vi kommer att åka.

LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0