14 juli - inte många dagar kvar!

Igår så var jag med Carro som jag inte träffat på evigheter, men kul hade vi :)

Idag så har jag mest tränat, det blev först ett rullskidspass på morgonen och sen på kvällen var jag med kvarnsvedarna och körde crossträning och cyklade dessutom hem från mellsta, riktigt stolt!
Sen har lilla Amadeus varit ett tag hos oss idag, han åkte vår mini mustang och tyckte det var kul men det tyckte jag med när jag var så liten.
Packat inför eksjö har jag hunnit med att göra lite. Jag har verkligen jätteproblem när jag ska välja ut vilka kläder jag ska ha med. Det blev i alla fall 8 klänningar, ganska normalt för att vara mig. Måste liksom använda dem nu eftersom dom typ bara har användts en gång var. Det kanske låter lite galet men jag tycker det är helt naturligt! Jag älskar klänningar och skulle kunna köpa ännu fler men jag har inte så mycket pengar, jag tycker också det är ganska tråkigt att gå i samma klänning flera gånger. Vad konstig jag låter nu men jag är besatt av NY och massa serier där ifrån och det är liksom sånt som lär mig allt skit! Borde kanske sluta kolla på alla sånna program, gossip girl, top model, the city.... vet att mamma skulle bli glad då men jag skulle aldrig lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0