hockey

Nu har jag kommit hem från hockey, det var kul men jag höll på att somna för jag var så trött. Leksand vann med 4-0 mot borås så det var bra. Dom leder också i allsvenskan, hoppas dom tar sig till elitserien, skulle vara så mycket roligare att åka och kolla på som då.

Jag hann men att träna ett pass innan, det blev lung löpning i 1.45h och det var riktigt kallt! Mamma förstod inte varför jag var ute och träna men vill man bli bäst så tränar man, så enkelt var det med det! Jag har också träningsvärk nu, vet inte om jag fick det från mitt pass men det känns nästan som det, ont i benen och så. Det är ju nästan pinsamt att få det från ett löppass, men jag har ju inte sprungit på länge så det kan nog bero på det.

Nu måste jag sova, är trött och så är det ju viktigt med sömn, speciellt innan sm och andra viktiga tävlingar.
God natt på er!

Lisa Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0