dagen rullar mot sitt slut

Dagen har gått snabbt. Men det kanske var för jag vaknade sent. I allafall har jag varit och handlat för min efterrätt imon, men tyvärr så säger jag det inte nu för det ska bli en överraskning för mina kompisar. Så det blir att gå upp tidigt imon och börja förberedelsen med min smarriga efterrätt.

Det hade varit riktigt kul att gå på fest imon. Men jag får vänta till sommaren då jag har tid. Nu känns det bara onödigt fast det är nyår. Men som sagt, jag vill ju bli bäst och jag har massa viktiga tävlingar framför mig.

Mitt träningspass blev idag ett spinningpass på friskis plus att jag körde lite MAQ styrka. Det var skönt att få vara inomhus för en gång skull och inte ute i -20 grader. Imon får jag vila och nu återstår endast 2 pass innan SM. Min taktik är att vila sig i form, så jag ska ta det väldigt lungt även om jag ska köra intervaller på nyårsdagen.

Jag har också kollat på victoria secret fashion show nyss och det var riktigt bra. Problemet är bara det att när jag kollar på det känner jag en viss avundsjuka och lite nedstämd. Det känns som att det är sådär man ska se ut och jag skulle också vilja vara lika snygg som dom. Men det är egentligen fel tänkt av mig men jag vet att det är fler tjejer som känner så. Man jämför sig ju med modeller och man önskar att men såg lika perfekt ut. Jag har tänkt flera gånger på att, borde det få vara dom som är snyggast som ska vara modeller? Det tar ju på folks självförtroende, men tydligen är det ju så eftersom det säljer! Bara att gilla läget och tycka om sig för den man är!

Godnatt!
LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0