091230

I morse vaknade jag kl 7 och var jätte trött så jag bestämmde mig för att somna om och det gjorde jag. Så då vaknade jag 11 vilket jag tycker är ganska sent för jag brukar aldrig sova så länge men det var skönt.

Nu hålls det på att förberedas inför nyår. Jag och några kompisar ska ta det lungt här hemma, inge fest eller nåt. Jag lär ju ladda till SM och då är det ganska smart att inte åka på nån fest. Jag ska iallafall göra en efterrätt, vad det blir vet jag ännu inte, men det kommer jag väl på under dagen.

Snart ska jag till mormor och äta och förmodligen stannar jag kvar där lite längre. Sen tror jag att jag ska träna ikväll men det är över -20 grader så det känns inte så lockande, fast jag vill jätte gärna träna men det är ju så himla jobbigt i luftrören eftersom det är så kallt. Sen lär jag nog också jobba lite ikväll, så dagen är fullpackad men ändå ganska slapp.

LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0