091216

Tiden går snabbt och jag hinner ibland inte alls skriva mycket.
I skolan har det inte hänt så mycket, lika tråkigt som alltid men nu har jag bara två dagar kvar nästa vecka och dem kommer inte bli så seriösa, sen får jag lov. Det är så himla fuskigt att alla andra får lov på fredag och själv måste jag åka hem på tisdag. Men jag ska inte klaga alltför mycket på skolan även om det kan vara jobbigt att gå dit ibland. Måste ju vara lite tacksam att jag får den här utbildningen jag får, tänk bara på andra barn i fattiga länder som måste jobba och slita varje dag för att få ihop pengar till mat, så skolan är viktig!

Igår kväll hände en hel del, det var xbox tunering, MÖG ( en kabaré i skolan ) och så var det ju några busungar som skottade snö utanför min och Fridas dörr så vi inte kom ut, oh va kul det var, eller inte :P

Idag efter skolan har jag iallafall åkt till Vemdalen, så nu sitter jag här i stugan med pappa, Hanna och Hanse. Imon kommer dessutom mer folk, Frida, mamma mm. Jag har åkt en natt skid-O tävling ikväll, gick sådär och kände mig inte så taggad, men det var ändå ingen viktig tävling så det var som en träning.

Nu ska jag sova,

Puss o Godnatt!

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0