leksand vann idag, det gjorde inte jag :(

Idag var det tävling som gällde och det gick verkligen inte bra. Jag tror det inte gjorde det för nån i D16.

Sen åkte jag hem till bror ett tag innan vi åkte mot leksand för att titta på mora-leksand. Såklart hejar jag på leksand men jag hatar inte mora, dom är bra dom med. Jag ska ju börja där och då kan man ju liksom inte hata dem. Det var faktiskt riktigt coolt att stå i hejaklacken i ejendals arena, med alla trummor och ramsor.

Nu är jag hemma och "kollar" på film och funderar om jag ska byta till sam vilket är ett jättesvårt beslut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi vinner nästa tävling:)<3

2009-08-16 @ 07:19:18
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0