2 veckor kvar

U10 blev riktigt lyckat för tunas del, 2/3 segrar :) Dock gick det inte bra för mig!

Idag har jag vart ute på sjön med båten och ätit godis, jag håller verkligen på att bli tjock och jag skojar inte.
Men jag har bestämmt mig att sluta med godis och sånt när jag börjar i mora, ska liksom börja äta bra då eftersom det är ganska viktigt när man tränar. Så då ska jag försöka komma tillbaka till den fina form jag en gång i tiden vart i!
Det är ju typ bara 2 veckor kvar till jag flyttar in och det är så himla mycket saker som jag kommer att ta med mej. '
Jag vill också hinna träffa allt folk innan jag åker iväg för sen kommer jag inte ha någon ledig tid på helger eftersom det är tävlingar och massa läger. Det som är så bra med mora är att det typ är läger en gång varje månad, då slipper ju man dessutom lite skola :)

Känner mig taggad inför all träning som har att vänta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0